فروشگاه آسانسور

فروشگاه آسانسور

فروشگاه آسانسور

هر فروشگاه آسانسور باید کیفیت و پتانسیل لازم برای ساخت آسانسور منازل، ساختمان های اداری، بیمارستان ها، اتومبیل ها و غیره را دارا باشد. آسانسورهای ایمن، بادوام و سازگار با زیبایی شناسی را می توان بر اساس الزامات، توسط شرکت هایی که خدمات فروش و نصب آسانسورهای حرفه ای را ارائه می دهند، تهیه کرد. در ادامه به بررسی فاکتورهایی که باید برای خرید آسانسوری مقرون به صرفه و ایمن بدان توجه نمایید را آورده ایم:

چند مورد برای لحاظ کردن در انتخاب فروشگاه آسانسور

  • عملکرد بهینه آسانسور
  • عمر طولانی تر و پایداری بیشتر
  • طرح ها و ویژگی های قابل تنظیم
  • ایمنی و اطمینان از لحاظ فنی
  • طراحی کاربر پسند
  • ویژگی های امنیتی
  • تحویل با کیفیت با قیمت های مقرون به صرفه
  • دارای تاییدیه و مجوزهای لازم
  • مهارت و کارشناسی در حوزه صنعت

عملکرد بهینه آسانسور

آسانسور سرمایه گذاری است مرتبط با زیرساخت های ساختمان های مسکونی و تجاری. عدم عملکرد خوب یک آسانسور علی الخصوص در واحدهای پر تردد، می تواند روند رفت و آمد را با اختلال روبرو سازد. بنابراین،  بسیار حائز اهمیت است که یک آسانسور بتواند ترافیک روزمره، وزن و فرسودگی ناشی از کار را در طولانی مدت تحمل کند. اتصالات، چرخ دنده ها، نوار نقاله ها، پمپ های هیدرولیک و سایر قسمت های سیستم آسانسور باید تحت شرایط عملکرد بهینه نصب گردند.
مهندسان حرفه ای با در نظر گرفتن نوع نیاز کاربر، نسبت به نصب آسانسور اقدام می کنند. با محاسبه و تخمین دقیق بار روزانه، شرایط بهره برداری، خطرات سایش و پارگی و سایر عناصری که به طور بالقوه می توانند بر عملکرد آسانسور تأثیر بگذارند، فروشگاه آسانسور اسکای، مناسب ترین نوع را با نازلترین قیمت برایتان پیشنهاد می کند. کافی است با ما تماس بگیرید.

عمر طولانی تر و پایداری

برخی از آسانسورها مانند آسانسورهای مسافربری، آسانسورهای خانگی و آسانسورهای بیمارستانی دائم در حال کار بوده واکثراً تمام روز و شب بدون خاموشی در حال بالا و پایین شدن هستند. به همین دلیل به وجود آمدن سایش و پارگی در قطعات و سیستم های مختلف آن ها رایج است. سایر شرایط مانند شرایط محیطی،رطوبت، گرما، کثیفی و سایر مواد شیمیایی مانند روان کننده ها می توانند به مرور زمان آسانسورها را فرسوده کنند.

هنگام ساخت و نصب آسانسور باید تمام این عوامل را در نظر گرفت تا عمر طولانی تر آسانسور تضمین شود. فروشگاه آسانسور حرفه ای اطمینان حاصل می کند که تمام شرایط و عوامل لازم را که آسانسور ممکن است در معرض آنها قرار گیرد، ارزیابی کرده و محدودیت هایی همچون وزن، زمان کار، و غیره را در محاسبه خود دخیل ساخته است تا آسانسورهای ایمن تری بسازد که می توانند چالش های سایش و پارگی را برای مدت طولانی تری تحمل کنند. با تعمیر، نگهداری و سرویس دوره ای، می توان مطمئن بود که آسانسورها برای سالیان طولانی بدون توقف و ایراد کار خواهند کرد.

طرح ها و ویژگی های قابل تنظیم

ساختار آسانسور، مکانیسم، اندازه، طراحی، زیبایی و غیره همه به نیاز ساکنان ساختمان یا کسب و کار بستگی دارد. به عنوان مثال، آسانسورهای اتوگالری ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا وسایل نقلیه مختلف در انواع سایز را بتوانند در خود جای دهند و همچنین وزن وسایل نقلیه مختلف را تحمل کنند. آسانسورهای بیمارستانی باید به اندازه کافی جادار باشند تا بتوانند گارنی بیماران، پرستاران و کارشناسان پزشکی را به همراه سایر تجهیزات حیاتی داخل خود حمل کنند. زیبایی شناسی داخل آسانسور اداری ممکن است با آسانسور خانگی متفاوت باشد.

ایمنی و اطمینان از لحاظ فنی

آسانسورها باید الزامات ایمنی تعیین شده توسط نهادهای نظارتی ساختمانی و همچنین ایمنی و سلامت کاربران اطمینان داده و موارد موردنیاز را رعایت کنند. مهندسان حرفه ای از فناوری هیدرولیک و سایر سیستم های مدرن برای ساخت آسانسورهای ایمن برای مشتریان خود استفاده می کنند. آسانسورهای تولید و نصب شده توسط مهندسان حرفه ای مطابق با استانداردهای صنعتی بوده و دارای گواهینامه های ایمنی لازم برای تضمین ایمنی کاربران هستند.

طراحی کاربر پسند

آسانسورهایی که در محیط های مختلف نصب می گردند باید، برای تمامی کاربران از قشرهای مختلف، کاربری آسانی داشته باشند. آسانسورها به طور گسترده در فضاهای تجاری، منازل، ادارات، بیمارستان ها، برای حمل خودرو، کالا، مسافر و غیره با امکانات و تابلوهای کاربرپسند راه اندازی می شوند. این آسانسورها، دارای دکمه های تماس و سایر ویژگی های امنیتی برای مواقع اضطراری؛ دکمه های هشدار که نگهبانان را از شرایط خطرناک مطلع می کند و همچنین، سایر امکانات مانند روشنایی و تهویه کافی برای تجربه آسان آسانسور برای افراد مختلف می باشند.

ما آسانسورهای خود را با ویژگی های متمایز طراحی میکنیم. برای مثال نرده هایی برای گرفتن و تکیه دادن ایجاد کرده ایم، آینه هایی را نصب کرده ایم که آسانسور را بزرگ تر نشان داده و استفاده از آسانسور را برای کمک به افراد کلاستروفوبیک آسانتر می سازد. همچنین، دکمه هایی را قرار داده ایم که با فرمان های صوتی کار کرده و برای افراد کم بینا و کسانی که از مشکلات بینایی رنج می برند فوق العاده است.

ویژگی های امنیتی

برای جلوگیری از حوادث ناگوار و برای اطمینان از ایمنی افراد در آسانسور، آسانسورهای حرفه ای ویژگی های ایمنی داخلی مانند دوربین ها را برای نظارت بر فعالیت های داخل آسانسور ارائه می دهند. در صورت قطع برق، آسانسورها را می توان طوری طراحی کرد که در نزدیکترین طبقه توقف کنند تا از گیر افتادن افراد در داخل آسانسور جلوگیری شود.
سیستم های هیدرولیک و درب ها تضمین می کنند که افراد داخل آسانسور محافظت می شوند و در صورت خرابی سیستم، فرود صاف را در نزدیک ترین طبقه تضمین می کنند.

هزینه های مقرون به صرفه

فروشگاه آسانسور اسکای آسانسورهایی را که با هدف پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان طراحی شده اند را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. ما در طراحی و ساخت آسانسورهای خود از فناوری و تفکر رو به رشد استفاده می کنیم. کابین، طراحی و زیر ساخت ها به گونه ای سفارشی شده اند که با محیط مورد نظر مطابقت داشته باشد و عملکرد خوبی را در هر سطح تامین کند.

آسانسورهای مورد اطمینان

ساخت و نصب آسانسور نیاز به تخصص و دانش و صنعت دارد. تنها راه مطمئن برای دانستن اینکه آیا آسانسور قابل اعتماد و با کیفیت است یا خیر این است که قطعات و لوازم آسانسور خود را از فروشگاه آسانسور معتبر تهیه کرده و در اختیار یک سازنده و نصاب آسانسور معتبر و واجد شرایط قرار دهید. مهندسان حرفه ای در نصب آسانسور، به ارائه گواهینامه ها و صلاحیت نامه های مورد نیاز برای نصب آسانسور در سایت های ساختمانی جدید یا در چاه های آسانسور موجود با گواهینامه صنعتی لازم مانند گواهینامه ISO 9001:2015 اهمیت میدهند. تیم های پشتیبانی تعمیر و نگهداری فروشگاه آسانسور اسکای نیز دارای گواهینامه ISO 9001 هستند و از پشتیبانی مهندسان مکانیک و برق برخوردار هستند. ما اطمینان می دهیم که آسانسورهای شما توسط بهترین های صنعت طراحی، تولید، نصب و نگهداری می شوند.

کارشناسان خوشنام حوزه صنعت آسانسور

شرکت و فروشگاه آسانسوری که بر می گزینید، باید در حوزه فعالیت خود بهترین باشد. برای تأیید اعتبار یک شرکت، می توانید پلتفرم های بررسی آنلاین را مرور کنید و یا درمورد گواهینامه های شرکت پرس و جو کنید. همچنین توجه به تجربه مهندسان و یا شرکت و میزان تخصص، دانش صنعت و مهارت تحویل آنها نیز ضروری است.
اسکای آسانسور، بیش از 20 سال است که در صنعت ساخت، نصب و تعمیر آسانسور فعالیت داشته و شبکه گسترده ای از نصاب ها و مهندسان در سراسر کشور را داراست.

8 thoughts on “فروشگاه آسانسور

    • saber میگوید:

      سلام و ادب. اگر استانداردها را داراست، می توانید دوربین نصب کنید. ولی در صورتیکه هنوز استانداردهای مربوطه را دریافت نکرده اید طبق قوانین، نباید هیچ تاسیسات اضافی داخل موتورخانه، چاهک و روی کابین نصب نمایید.

  1. Ehsan Pasdar میگوید:

    سلام با توجه به تخصصی که در این حوزه دارین، چه مدل اورلودی رو پیشنهاد میدین؟ کدوم دقیق تر و تامنیت بالایی داره؟

    • saber میگوید:

      سلام و وقت بخیر
      کنترل وزن آسانسور، به روش های مختلف و با بهره گیری از تکولوژی های متفاوتی انجام می شود که هر کدام از این روش ها دارای دقت و کیفیت متفاوتی هستند.

    • saber میگوید:

      ضعف مکانیکی و گاهی اوقات تنظیم نبودن درایو تابلو می تواند از علل لرزش آسانسور باشد. برای سرویس آسانسور می توانید با بخش فروش در ارتباط باشید: شماره تماس: 09141889497

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *