قیمت مناسب آسانسور

https://skyasansor.ir/shop/

قیمت مناسب آسانسور

قیمت مناسب آسانسور ، چه در نصب آسانسورهای خانگی و چه تجاری، یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین فاکتورها برای کاربران است. برای افراد دارای معلولیت های حرکتی، افراد مسنی که به تنهایی زندگی می کنند و کسانی که ملزم به جابجایی بار هستند، آسانسور یکی از نیازمندی هاست. در عصری که از خانه های حیات دار فلت قدیمی دیگر خبری نیست و در هر چند قدمی که بر می دارید، به برج های چند ده طبقه ای فالیک برمیخورید، زندگی بدون آسانسور قابل تصور هم نمی تواند باشد.

اسکای آسانسور مفتخر است که بهترین و مقرون به صرفه ترین آسانسورهای مسکونی، تجاری و باربری را با بهترین کیفیت ارائه می کند و همپنین به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات و مشاوره در زمینه انتخاب و تعمیرات آسانسور، به تخصص خود ایمان دارد. اگر شما نیز به فکر راه اندازی یک آسانسور قیمت مناسب در محیط کار و یا منزل هستید، در ادامه به معرفی انواع آسانسور و شرایط نصب و بررسی هزینه ها پرداخته ایم:

آسانسور مسافربری قیمت مناسب

آسانسور مسافربری رایج ترین نوع آسانسور است و از طریق آن می توانید خیلی ساده افراد را به طبقات بالا یا پایین منتقل کنید. آسانسورهای مسافری راندمان بالایی داشته و بدون نویز هستند و علاوه بر آن، همیشه کارایی مناسبی را ارائه می دهد.

بالابر حمل کالا قیمت مناسب

آسانسور باربری یکی از انواع آسانسورهایی است که به جابجایی کالاهای سنگین و سایر محصولات از یک طبقه به طبقه دیگر کمک کرده و در وقت و تلاش ارزشمند کاربران صرفه جویی می کند. برای این کار نیازی به زیر بار هزینه های گزاف رفتن ندارید. اگر درحال حاضر آسانسور دارید و می خواهید آن را تعویض کنید، این کار بسیار ساده تر و کم هزینه تر خواهد بود.

آسانسور هیدرولیک قیمت مناسب

برای مقاصد تجاری، می توانید از آسانسور هیدرولیک یا آسانسور کششی استفاده کنید. آسانسور هیدرولیک یکی از انواع آسانسورهایی است که با استفاده از سیلندر حرکت می کند و شامل یک پیستون است که به آرامی کابین آسانسور را بالا می برد و همچنین دارای شیرهای الکتریکی است که آزاد شدن روغن را برای فرود ملایم کنترل می کند. اگر می خواهید آسانسور را در پنج طبقه یا شش طبقه نصب کنید، آسانسور هیدرولیک بهترین گزینه خواهد بود.

آسانسور کششی قیمت مناسب

آسانسور کششی رایج ترین نوع آسانسور است. کابین های آسانسور با استفاده از طناب های فولادی نورد بر روی یک قرقره شیاردار عمیق کشیده می شوند که معمولاً در صنعت به آن شیار می گویند. گاهی اوقات دو آسانسور برای حرکت همزمان در جهت مخالف باید ساخته و تعبیه گردند. این نوع تسمه دارای پوشش با اصطکاک بالا بوده و فاقد هرگونه روان کننده می باشد. انواع مختلفی از آسانسورهای کششی در بازار موجود است. این آسانسور دارای مزایا و معایبی است. بهترین نوع آسانسور را بر اساس نیاز و نیاز خود انتخاب کنید. قبل از انتخاب هر شرکت آسانسوری برای نصب، ابتدا باید از قیمت مناسب آسانسور مطلع شوید.

اندازه آسانسور

اندازه کابین و ساختار آسانسور بر اساس نیاز و فضای شما انتخاب می شود. چه به یک آسانسور کوچک نیاز داشته باشید و چه به یک آسانسور بزرگ؛ بر اساس فضا، کاربرد و نیاز شما، اندازه آسانسور باید ثابت شود. اگر فضای کافی دارید و برای مقاصد تجاری به آسانسور نیاز دارید، اندازه آسانسور همیشه نقش مهمی دارد.

تعمیر و نگهداری آسانسور

تعمیر و نگهداری آسانسور موجب کارکرد بهتر آن، بدون خرابی و سایر عوارض می گردد. نگهداری و سرویس کردن آسانسور در مواقع مورد نیاز ضروری است. برای تعمیر و نگهداری آسانسور، شما باید هر سال 250 تا 500 دلار کنار بگذارید.

سایر هزینه های مربوط به نصب آسانسور

هزینه های مختلفی برای نصب آسانسور لحاظ می شود. شما فقط باید بر اساس نیاز خود بهترین نوع را بررسی و انتخاب کنید. تغییراتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید مانند نصب، عملکرد، تکمیل و غیره. هدف اصلی آسانسور تجاری حمل افراد و کالاها و مواد سنگین وزن از یک طبقه به طبقه دیگر است.

مجوز ساخت

اگر می خواهید به مناطق مسکونی و یا تجاری خود آسانسور اضافه کنید یا می خواهید آسانسور مجموعه تان را بازسازی کنید، برای ایجاد چنین تغییراتی در یک ساختمان تجاری باید مجوزهای قانونی را از انجمن مربوطه تهیه کنید. هزینه پروانه ساختمانی نیز هزینه دیگری است. آژانس صدور مجوز محلی می تواند 200 تا 1000 دلار را بر اساس نوع ساختمان، جزئیات طبقه، فضا و غیره دریافت کند.

نوسازی سازه

اگر می خواهید ساختار ساختمان خود را تغییر دهید و یا حتی  سبک و روند قدیمی آسانسور خود را بازسازی کنید، مهندسان اسکای آسانسور می توانند در طول این پروسه در کنار شما باشند. این شرکت همواره لوازم جانبی و قطعات آسانسور مورد نیاز را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهند که دارای انواع ضمانت ها و طول عمر بالایی باشند. اسکای آسانسور همواره بر روی ویژگی‌های ایمنی تمرکز نموده و حوادث اضطراری و ایمنی را در تمامی مراحل منظور نظر قرار می دهد.

اتاق مکانیکی یا شفت

اتاق مکانیکی یا شفت بخش مهمی از آسانسور است. برای ساختن یک اتاق شفت یا اتاق مکانیکی ممکن است نیاز باشد تا 2500 یا 9000 دلار هزینه کنید. بهترین نوع شفت یا اتاق مکانیکی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. انواع مختلف دستگاه ها از میزان و حجم مختلفی از برق استفاده می کنند. به دستگاه و مام قطعات آن بستگی دارد.

مهندس برق

همچنین برای نصب آسانسور، باید یک برقکار دارای مجوز استخدام کنید. برای یک آسانسور تجاری، باید 50 تا 150 دلار برای استخدام برقکار هزینه کنید. یک آسانسور تجاری استاندارد حداقل به 25 فوت مربع مساحت نیاز دارد، سیستم های دستگاه آسانسور می تواند بر پلان طبقه تأثیر بگذارد و برای این کار نیاز به ماشین آلات دارد. بزرگی و کوچکی این فضا، به نیاز شما وابسته خواهد بود. ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه مواد یا کالاهایی و یا چند نفر با هم از این آسانسور استفاده خواهند کرد. بر این اساس می توانید از بهترین مهندسان شرکت اسکای آسانسور مشاوره بگیرید.

4 thoughts on “قیمت مناسب آسانسور

  1. nima bar میگوید:

    آیا اطلاع دارین که خساراتی که در طول زمان به آسانسور وارد می شه توسط بیمه آسانسور قابل جبران هست یا نه؟ خیلی ممنونم

    • saber میگوید:

      سلام و وقت بخیر
      بیمه آسانسور خسارت‌های مالی و جانی وارد شده به کاربران آسانسور را جبران می کند، نه خسارت‌های فیزیکی وارده به خود آسانسور.

    • saber میگوید:

      نحوه محاسبه سرویس و بازرسی بر اساس نوع ساختمان ( مسکونی ، اداری ، تجاری ) ، نوع درب ( لولایی و تمام اتوماتیک ) ، تعداد توقف ، تعداد واحد در هر طبقه برای هر آسانسور و تعداد آسانسورها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *